Megosztás

Webáruház nyitás, webáruház készítés

Vásárlási feltételek

 

1. Általános információk

2. Regisztráció

3. Vásárlás

4. Fizetés

5. Kiszállítás

6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje

7. Garancia, jótállás

8. A vásárlástól való elállás joga

9. A Webáruház biztonságos használata

10. Személyes adatok védelme

11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés

 

1. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

1.1. Megrendelése elküldésével Ön (a továbbiakban: Vevő) az Első Pesti Malom és Sütőipari Zrt. (a továbbiakban EPMS Zrt.) vásárlója lesz, ezért kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt gondosan tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.

1.2. Az Első Pesti Malom és Sütőipari Zrt. adatai:

Székhely: 2330 Dunaharaszti, Jendrassik György u. 10.

Telefonszám: +36-24-777-711

E-mail: rendeles@epmsrt.hu

1.3. Online rendelést minden olyan cselekvőképes személy leadhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.


2. REGISZTRÁCIÓ

Online rendelés leadásához regisztrációra van szükség.


3. VÁSÁRLÁS

3.1. Az online megrendelések leadása elektronikus úton, az EPMS Zrt. Webshopján keresztül lehetséges. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat az EPMS Zrt. szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.

3.2. A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit az itt található linken keresztül érheti el.  Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, részletes felvilágosítást kérhet emailben, illetve telefonon. Vevőszolgálatunk elérhetőségei:

E-mail: info@epmsrt.hu        Tel.: +36-24-777-711       

3.3. A termékek vételárát a webshop tartalmazza. A közölt árak tartalmazzák az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab termékre vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos.

3.4. A megrendelés befogadásáról a Vevő részére az EPMS Zrt. e-mailt küld. Készlethiány esetén előfordulhat, hogy a megrendelést az EPMS Zrt. nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben az EPMS Zrt. a Vevőt értesíti.

3.5. Az EPMS Zrt. minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (a termék megnevezését, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket), az EPMS Zrt. és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.

3.6. Az internetes kommunikációban felmerülő technikai problémák miatt felelősséget nem vállalunk.


4. FIZETÉS

4.1. Utánvétes fizetés

A végösszeget a csomag átvételekor, a kézbesítőnek, illetve ügyintézőnek készpénzben kell megfizetni.

4.2. Fizetés a mintaboltban

Személyes átvétel esetén, melyre a mintaboltjainkban van lehetőség. A mintaboltban fizethet készpénzzel illetve bankkártyával (csak Óbudán) . A csomag elkészültéről visszaigazoló e-mail-t küldünk, a csomag ezután vehető át. Az át nem vett csomagot 1 hétig tároljuk.


5. KISZÁLLÍTÁS

5.1. Az online megrendelt termékeket a Magyar Posta szállítja házhoz, illetve kérhető egy adott postahivatalban történő átvétel.

A megrendelést követő 2-3 munkanapon belül házhoz szállítjuk a termékeket, munkanapokon 8-17 h között. A szállítási költség a rendelés összsúlyától, a választott fizetési módtól valamint az átvétel módjától függ.

A várható postaköltség összegéről a Vevő értesítést kap a megrendelést visszaigazoló emailben. Amennyiben a postaköltség összege nem kedvező a Vevő számára, úgy ekkor még elállhat a megrendeléstől.

A súlyok, és kézbesítési módok függvényében a postaköltség általában 1200-2500 Ft között változik 

A feltüntetett összegek tájékoztató jellegűek, a pontos postaköltségről a rendelést visszaigaoló üzenetben tájékoztatjuk a Vevőt. A Magyar Posta 40 kg-ban maximálja a csomagok súlyát. Az e fölötti megrendeléseket csak két/több részletben tudjuk csomagolni és kiszállíttatni, ami szállítási többletköltséget jelenthet.


6. A MEGRENDELT TERMÉKEK ÁTVÉTELE, AZ ÁRUCIKKEK CSERÉJE

6.1. A termékek kiszállítása a megadott címre illetve postapontra történik, hétköznapokon 8 - 17 óra között. MOL postapontokon a csomagok a Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására.

6.2.  Ha az átvett termékekkel kapcsolatban bármilyen probléma felmerülne, Vevő azonnal köteles felvenni a kapcsolatot munkatársunkkal a +36-24-777-711 telefonszámon illetve a rendeles@epmsrt.hu címen, a hiba elhárítása érdekében.

6.3Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően 24 órán belül jeleznie kell az EPMS Zrt részére.  Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint az EPMS Zrt. 8 napon belül díjmentesen kicseréli vagy árából árengedményt ad.


7. GARANCIA, JÓTÁLLÁS

Az EPMS Zrt. az online értékesített termékeire a hatályos jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt vállal.


8. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA

8.1. A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a csomag átvételének időpontja.) Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg munkatársunkat a megadott +36-24-777-711 telefonszámon, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, fax, postai levél) is jelezze, és a kiszállított terméket az EPMS Zrt. címére visszajuttassa. Ebben az esetben az EPMS Zrt. a termékért kifizetett vételárat visszatéríti az elállást, illetve legkésőbb a termék visszaszolgáltatását követő 30 napon belül a Vevő által megadott bankszámlaszámra. A termék visszajuttatásának költségei a Vevőt terhelik.

8.2. Az EPMS Zrt. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből, vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor az EPMS Zrt. nem vállalja a termék visszavásárlását.


9. AZ ONLINE RENDELÉS BIZTONSÁGOS HASZNÁLATA

9.1. Az interneten való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.

9.2. Az EPMS Zrt. nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért:

- működési hiba az internetes hálózatban, amely a rendelési rendszer működését akadályozza,- bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,- bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - de főleg bármilyen adat elveszése,- bármely szoftver nem megfelelő működése,- bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

9.3. Az EPMS Zrt. nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

9.4. Az EPMS Zrt. nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az internetes oldalához való csatlakozás miatt következett be.

9.5. A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.

9.6. Az EPMS Zrt. szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik az online rendelési felületen.

9.7. Az EPMS Zrt. nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, az EPMS Zrt. érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

9.8. Az EPMS Zrt. semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.


10. SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

10.1. Az EPMS Zrt. a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és vásárlással kapcsolatos célokra használja fel.

10.2. A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.

10.3. A Vevő adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

10.4. Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, az EPMS Zrt. kezelje, és adatait az online rendelési felületen leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel. 

10.5. Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását az EPMS Zrt. végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban (rendeles@epmsrt.hu).


11. TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS ÉS PANASZKEZELÉS

11.1. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el.(http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)

11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a rendeles@epmsrt.hu címen történik, vagy telefonon a +36-24-777-711-es számon.

11.3. Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy az EPMS Zrt. a panaszát nem megfelelően kezelte, az alább felsorolt felügyeleti szervekhez fordulhat:

- Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség 

- Pest Megyei Békéltető Testület(1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.

  Telefonszáma: (1)-269-0703 E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu)

- Pest Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Igazgatóság

  (Cím:1135 Budapest, Lehel utca 43-47. Telefon:(1) 329-7017 E-mail:pest-elelmiszer@nebih.gov.hu)

- Dunaharaszti város jegyzője